טיפים לתכנון ועיצוב חדר שינה מודרני

Arococo

אוהבים את הקווים הנקיים בשילוב צבעים ניטרליים שיחד נותנים הרמוניה, שלווה ורוגע? מצוין, זה אומר שהכיוון העיצובי שלכם הוא בסגנון המודרני וזה כבר חצי דרך בעיצוב בכלל, הגדרת הטעם. עכשיו מצפה לנו החצי השני, היישום בפועל. בואו נצא לדרך…

חדר שינה בכלל הוא אחד המקומות החשובים בבית. גם אם נדמה לכם שאין טעם להשקיע בו כי רוב הזמן אתם לא שם, זכרו כי הרגעים החשובים והאינטימיים בזוגיות שלכם נעשים בחדר הזה ולכן יש בו חלק לא מבוטל בתפאורה הכללית של הזוגיות או החיים הרומנטיים שלכם.

לדורשים חדר שינה בסגנון מודרני כדאי לדעת כי זהו עיצוב שבבסיסו מאוד גיאומטרי המושתת על קווים נקיים, דקים בעלי צבעים ניטרליים. הסגנון הזה לרוב יתאים במיוחד לאלו האוהבים ניקיון וסדר ובעיקר פונקציונאליות זאת לאור העובדה כי סגנון מודרני יוצר חללים מרווחים מוארים נטולי קישוטים.

ההיררכיה בסגנון המודרני:

בחדר שינה מודרני המיטה היא מרכז ולב החדר וכל תשומת הלב מופנית אליה. כאמור, בהתאם המיטה תהיה מעוצבת בקווים נקיים עם ראש מיטה עדין. ניתן גם לבחור ראש מיטה מרופד עבור נוחות ופונקציונאליות. אפשרות נוספת ופחות שגרתית היא לבחור במיטה מרחפת הנשענת על הקיר פלוס שידות מרחפות, מה שמנקה את אלמנט הרגליים, נוח לניקיון, דורש ריצוף מטריף ויוצר תוצאה נקייה ועדכנית מאוד.

בהתאם לסגנון המודרני מומלץ לבחור למיטה את גווני הלבן, אפור או בז'. הצבעוניות העדינה תשתלב דרך המצעים או בכיסוי המיטה עם כריות. הצבעוניות הזו יכולה לנוע מתכלת עדין ועד פסים שחורים דרמטים.

הקירות של החלל יכולים להיות צבועים בגוון בהיר מאוד על כל הפאלטה של הלבן והריצוף יכול לנוע משיש וקרמיקה בגוונים עדינים ועד פרקט מולבן.

על מנת להינצל מחדר לבן ולפעמים משעמם, רצוי להכניס נקודת עניין מעניינת אך יחד עם זאת עדינה בקיר המרכזי עליו נשענת המיטה וזאת באמצעות טיח דקורטיבי או צביעה אמנותית.

במידה והחדר שינה מתחבר עם חלל הרחצה הפרטי מומלץ לוותר על הקיר לבנים הרגיל וליצור תחימה באמצעות קיר זכוכית שקוף מעוטר שיוצר עניין בחדר הסקסי המקביל.

אחסון:

כאמור ניקיון וסדר זה חלק מהמשחק של הסגנון העיצובי ולכן אחסון הוא סוגיה חשובה על מנת למנוע עומס פריטים המוצגים לראווה. חשוב לתכנן מראש מקומות אחסון נוחים עבור כל החפצים הדרושים במגירות וארונות סגורים. מקומות האחסון יכולים להיות מרחפים המבוססים על משטחים חיצוניים חלקים, ללא פיתוחים ועם ידיות אינטגראליות מינימאליות.

אבזור:

האבזור הוא החלק האחרון בעיצוב, הוא המטען שלנו אותו אנחנו סוחבים וזה שמקרין את הנשמה שלנו ושל הבית החוצה וגם זה שמחבר בסוף בין כל מאפייני החלל:

מנורות – לרוב כדאי להוסיף בחדר בין אם מנורה מרכזית ובין אם מנורת קריאה, מנורות העשויות מזכוכית חלבית על גבי כבל עדין.

שטיח – ליצירת תחושה נעימה ונינוחה שתרכך מעט את הקווים הישרים של הריהוט מומלץ לשלב שטיח בהיר לרגלי המיטה ווילונות בהירים וחצי שקופים שיצרו אווירה מזמינה.

וילון – וילונות אטומים או חצי תלוי בכמות האור בחדר ממגוון בדים רכים עדינים עם שילוב תחרה או בשילוב צבע קונטרסטי עדין בצבעים ניטרליים רגועים הממשיכים את קו החדר.

אקססוריז – ניתן לשלב אגרטל בעל גיאומטריה ייחודית בצבע לבן או שקוף על גבי שידת המגירות, מראה פנוראמית ממוסגרת במסגרת בהירה שיוצרת תחושה של גודל בחלל ותמונות שמן בעלות קווים גיאומטרים בצבעים שאינם צועקים מדי.

GET IN TOUCH

contacts